Thursday, April 4, 2013

Продуките, които не бих си купила отново

За хората, които често посягат към козметичните щандове пазаруването е малко "риск печели, риск губи". Особено когато се касае до непознати продукти. Тук съм събрала няколко неща, които са ме разочаровали по различни причини и повече не бих дала пари за тях. Първенец е скраба за лице на Himalaya. Посегнах импулсивно към него, трябваше ми нещо за ексфолиране. Със сигурност това е първият и последният продукт на марката, който ще си купя. Пише, че е с алое и кайсиеви черупки и без никакъв сапун. Е, след няколко измивания усещах кожата на лицето си като пран със домашен сапун чаршаф, съхнал цял ден на силно слънце. 




Jessа интимен душ гел. Това е продукт на ДМ, където понякога се намират не лоши попадения. Това нещо обаче е толкова рядко и течно, че рискувате още при първата му употреба половина шишенце да се изсипе в ръката ви. Както стана при мен. Иначе не е нищо особено, цената е под 4 лева. 

Дуо сенки на PUPA. Харесвам много марката, но причината тези сенки да попаднат в "черния" ми списък е адски нефункционалната им кутийка. По принцип PUPA си падат по нестандартните опаковки, които признавам са много сладки и изкушаващи. Кутийката на тези сенки обаче неясно защо има издадени навътре ръбчета, от които почти не можеш да стигнеш самите сенки. Иначе цветовете им са супер, но какво от това, като са недостъпни. Това в комбинация с един адски нестандартен апликатор, който също е труден за употреба. 


Спирала за очи MANHATTAN Volcano, беше на промоция за 11 и нещо. С гръмкото название Explosive volume, на петата минута след нанасянето започва да се рони. Да не говорим за няколко часа по-късно. 

Дълго време странях от BB кремовете, но си купих накрая един на MAYBELLINE.Мисля това да бъде първият ми и последен ВВ крем, не са за мен тея изобретения. Нито е крем, нито е фон дьо тен. Не ми е достатъчно покривен, освен това стои на петна, а за финал от него лъсвам жестоко. 

WHOOSH by LUSH e първият продукт на марката, който не ме очарова. Това е душ гел, който е като желе. Когато си го купих беше калъпче, което беше във формата на кутийката. Идеята е от съвсем малко продукт да се сложи върху гъбата. Незнам какво стана при мен, дали проникна вода, какво ли, но още след първата му употреба заприлича на нещо като синьо-зелена пихтия. Е, ползвам си го, защото въпреки всичко се пени страхотно и ухае още по-страхотно на освежаващи цитруси. Но, повече няма да си го купя. 






2 comments :

  1. За скрабта не знам, защото не съм я пробвала, но само по един продукт не трябва да се съди за цяла марка. :) Ползвам крема им за лице и съм страшно доволна.

    ReplyDelete
  2. Боже, тези сенки изглеждат толкова непрактични. Като ги погледнах се сетих за depot-ване, може би тогава ще са по-лесни за употреба.
    Girl's temptations | Продуктите, които съжалявам, че съм купила (Част 1)

    ReplyDelete