Tuesday, January 14, 2014

Нови придобивки

Привет! Ето последните неща, с които се сдобих в последните часове на миналата и първите на тази година. 




Започвам с най-голямата ми находка - бронзант на Guerlain от стара колекция на неприлично ниска цена. Следобедът на 31-ви декември се разходих до един магазин, за да си купя червило. Като пристигнах, бях неприятно изненадана, че марката вече не се предлага там. Момичето обаче, отвори едно чекмедже, в което пазят всички продукти на Guerlain, които не са продали докато са ги предлагали. Бронзантът ми дадоха за 40 лева, при редовна цена на етикета 110 лева. Обичам такива находки, не ме интересува изобщо, че е от стара колекция. Даже само да си го гледам пак си струва парите :)



Няколко часа по-късно вече бях на новогодишен купон, където се запознах с Биляна от pinks.bg, която всъщност домакинстваше партито. Не след дълго открихме общата ни страст :)
Ако не правите връзката, Биляна е момичето, което стои зад кутиите Пинкс бокс. За онези, които не са запознати - всеки месец, срещу сравнително скромна сума получавате селекция от различна козметика, която да тествате. Та, сладката Биляна ме изненада адски приятно с два подаръка - очна линия и кремообразни сенки на Shiseido.


Сенките са страхотни! След палитрата от Elle Memme нямам намерение от тук нататък да купувам други сенки, освен на Shiseido. Тази едничка е в цвят Green Exotique - невероятно сатенено зелено с хамелеонестo-златист шимър.
Пигментирани, издръжливи, необикновени, красиви - думите няма да стигнат за да опиша тези сенки. Разнасят се много лесно и се преливат чудесно с други цветове. Ползвала съм ги в комбинация със сиво и с черно и наистина се променят с всяко движение на светлината.


Тотално в другата крайност са сенките Color Tattoo на Maybelline. Сами вижте разликата между двете сенки.



Цветът вътре в бурканчето Endless Purple изглежда супер красиво, но като консистенция тези сенки не струват и пет пари, съжалявам... Стоят като гума, трудно се разнасят и цвета не става изобщо равномерен.


И след това кратко отклонение да ви покажа и очната линия на Make up for Ever от Биляна. Водоустойчива, черна, с филцов писец.


 На мен лично ми е трудно да работя с очна линия, единствено що-годе се справям с фулмастер. Тази линия е по-различна от останалите, които съм ползвала - не се размазва, а ако тръгнеш да я триеш пада на парченца.

 
Max Factor -любимата ми бронзираща пудра без която не оставам  Н И К О Г А!!! Страшно я харесвам и я ползвам вече 4 години. С нея лесно се контурират скули, в същото време дава "sun kissed" ефект. 
 
 
Струва някъде около 12 лева. Има два цвята, като аз ползвам 1-цата, която е по-тъмна от 2-ката. Има лек шимър. Доста приятелки съм запалила за нея :)
 

Другият продукт, без който не оставам е фон дьо тен на Vichy. Като цяло не съм почитател на марката, но имам някакъв сантимент към техните ФДТ, понеже бяха едни от първите, които съм ползвала. Харесвам ги, защото силно хидратират и особено сега зимата са спасението ми за сухи бузки.


 Иначе в по-топло време се оксидира бързо, особено в по-мазните участъци. Случвало ми се е на обяд да нямам нищо на носа :) Но, както казах- сантимент. Затова, сега зимата в Т-зоната нося DW, а на бузите Vchiy. Серията Derma Blend мисля излезе в началото на 2013-та и има доста солидно покритие.
 

По стечение на обстоятелствата се сдобих и с два еднакви фон дьо тен-а на Guerlain. Пак в търсене на нещо хидратиращо за бузите реших да си взема най-мазния може би ФДТ на марката. По моите критерии покритието е средно, но позволява наслагване до постигане на желания ефект. Подходящ е за по-зряла кожа, аз май малко лъсвам с него. 
 

Междувременно, докато го чаках да пристигне ми излезе опция за размяна с едно момиче и ето ме сега с два еднакви ФДТ :) Ще си ги измажа, нищо, че единия е малко тъмен. То както сме тръгнали февруари ще е май, а март направо август :) :) :)



Вие ползвали ли сте някои от тези продукти? Ще се радвам да споделите впечатленията си :)




7 comments :

  1. Мислех, че съм единственият човек на света, който не харесва татутата на Мейбълин :-) :-) :-)
    Прекрасни покупки, с кеф да ги ползваш! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаха, току-що видях, че според Темпталия точно татутата са Best Budget Cream Eyeshadow за 2014 година :-)

      Delete
  2. Хм,тази бронзираща пудра ме заинтригува! :))

    ReplyDelete
  3. Значи вариантите са два - или съм попаднала на кофти партида, или както много други продукти, импорта за България е с по-ниско качество.

    ReplyDelete
  4. Компетентността на Темпталия не смея да подлагам на съмнение ;) И все пак - ужасни сенки

    ReplyDelete
  5. Честити! За всяко ще ми е интересно да прочета ревю ;)

    ReplyDelete
  6. Много интересна публикация!Впечатли ме фон дьо тен-а на Guerlain!
    http://milenche22.blogspot.com/

    ReplyDelete