Friday, October 16, 2015

Голямото завръщане



Здравейте, мили приятели! С голямо вълнение искам да ви споделя, че се завръщам в блог пространството след повече от година отсъствие. Причините, поради които спрях да поддържам блога са лични, но желанието ми да пиша се оказа по-силно и ето, че отново избуя. Предвиждам от чисто козметичен, блогът да придобие по - лайфстайл насоченост. Козметиката като голяма моя страст ще продължи да бъде силно застъпена, но предвиждам да ви разказвам и за други интересни неща. Книги, филми, музика, интересни заведения, които съм посетила, рецепти, интериори, интересни личности и факти, размисли...изобщо предвиждам да няма граници!!! Надявам се да продължите да ме следите със същия интерес както преди :) А, може дори и с по-голям! Усилията от мен, удоволствието и ползите за вас :)
Ще отнема и миг, за да благодаря на всички онези, които въпреки липсата ми, продължиха да харесват и четат блога ми. Мисля няма да сгреша, но повечето харесвания на страницата ми във Фейсбук събрах, след като активно спрях да поддържам блога. И така пожелавам ви приятно прекарване с мен и моите впечатления и размисли :)
По-късно днес очаквайте и първата публикация. Козметична :))) йееее
Любов и целувки от вашата Лимонена пчеличка <3

No comments :

Post a Comment