Saturday, August 10, 2013

Гъбичната революция + ВИДЕО



Зная, че заглавието звучи малко отблъскващо :) Реших да ви разкажа за нещо, което смятам, че промени драстично методът за гримиране през последната година - две. Всичко това благодарение на една розова гъбичка - Beauty Blender.

сн.www.beautyblender.net 


Задокеанските ни посестрими луднаха по така нареченото яйце за грим и бързо пренесоха манията и на Стария континент. То тотално отнесе старите гъбички за нанасяне на фон дьо тен, които така или иначе не се радваха на особена популярност извън средите на професионалистите. Кое е ревоюлицонното на бюти блендера - най-вече ергономичната форма. От едната страна е заострен, което позволява лесно да се нанесе грим под очите и около носа, а другият му край е заоблен, което позволява равномерно разнасяне на ФДТ по останалата част на лицето, като се осигурява добро разнасяне за много по -естествен вид. За съжаление оригиналът на това яйце не е достъпно в България, но наскоро успях да намеря нещо сред многото подобия, което ми хвана вниманието.


Реших да увековеча на лента първата ни среща :) :) :)




И така след хитовата поява на Бюти блендера естествено се родиха най-различни гъбички в същата или подобна нему форма. Ще ви разкажа и какви са моите лични впечатления от това, което ползвам вече две седмици, аз си го наричъм Блендерчо. Та, моя Блендерчо разнася много равномерно ФДТ, но понякога ми се иска да имам малко повече на определени зони, затова там добавям допълнително продукт, който си разнасям с пръсти. Открих също така, че е най-добре да се ползва не мокър, а леко влажен. Тоест около час след намокрянето му дава най-ефикасни резултати. Също така открих, че е много удачен за слагане на кремообразен руж, както и хайлайтъри под всякаква форма - течни или пресовани. И се постига завидно естетвен резултат. Какво не ми харесва - никой не може да ме убеди, че не се хаби повече количество фон дьо тен - според мен всички гъбички са едни ужасни разхитители на ФДТ!!! Това личи и при почистването, когато виждам колко продукт се отмива. Та, почистването на това чудо е другия му минус - започва едно неравно търкане, изстискване и плакнене, което ме влудява. В следствие на къпането си, моя Блендерчо вече си има и няколко малки разкъсвания. 
А, ето и някои други алтернативи, предлагани на пазара. 


Естествено, Еssence няма как да пропуснат :)

сн.essence.eu



Нито пък Winstonia :) 






                   Или пък любимците от KIKO

сн.kikocosmetics.com 



Китайските братя естествено предлагат комплекти блендъри с най-различни форми и цветове за 10-на долара. Лично на мен най-много ми допадат блендърите на четки и се надявам скоро да си имам поне една такава.

сн.интернет 





Ако решите да се сдобиете с такава гъбичка, ето и няколко съвета: гледайте преди всичко колко е гъвкава, защото както казвам и във видето е много важно да е стегната, за да може при потупването върху лицето леко да подскача. Това е важно за самото преливане, особено ако слагате няколко цвята за контуриране на лицето. Също така трябва да не е с дълбоки и груби пори, те трябва да са съвсем фини.
А, вие ползвали ли сте оригиналният Beauty blender? Или някакви други подобни блендери? Ако да, ще се радвам да споделите марките и впечатленията си от тях. От мен приятен уикенд и още по - приятно гримиране :)



6 comments :

  1. Така и не съм си купила такава гъбичка. Фон дьо тен не нося, а не съм убедена, че ще нанася BB крем добре без да изсипя половината тубичка. :D

    ReplyDelete
  2. Имам Есенската гъбичка и така си стои затворена :D Само с четка или с пръсти мажа :D Дори не знаех, че има толкова много разновидности :D

    ReplyDelete
  3. Аз си взех такава гъбичка на Ebelin, само веднъж съм я ползвала и не ме впечатли, но аз я използвах суха. Май трябва да й дам втори шанс :)
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. И аз имам подобен блендер, но не ми е удобен и си продължавам с четката.Определено разхищава продукт :))

    ReplyDelete
  5. ecotools имат такъв блендер на дръжка, днес го загледах в Лили, около 11-12 лв. беше. Като цяло тази нова екстра не ме впечатли, а и се почиства много трудно, с четките си ми е добре. :)

    ReplyDelete
  6. Радвам се да прочета мненията ви, момичета :) ако щете вярвайте, но аз никога не съм си нанасяла ФДТ с четка. За сега аз се сработвам добре с блендерчето, най-вече защото имам силна склонност към предозиране на фдТ, а с него някак си успявам да контролирам нещата. Ronrinesu и аз не мисля, че е добра идея за ББ, Ивана пробвай я намокрена и добре изстискана, може да ти се получи :)

    ReplyDelete