Wednesday, September 12, 2012

Гланцовете на Victoria's secret


От съображения за сигурност ще ви покажа гланцовете, а не бельото ми на Виктория сикрет :) 
Това са едни много приятни глосчета, с огрооооомно разнообразие на цветове и вкусове. На снимката аз съм с Cariberry. За съжаление на снимките цвета излезе малко по-розов отколкото е, въпреки че са правени на дневна светлина и без светкавица. 



Основното предимство на гланцовете на Виктория сикрет е, че за цената от около $5 са си доста високо качество. Специално в този гланц, с който съм снимана усещам, че е с какаово масло, много приятен аромат има. Това, което ми прави впечатление, че някои от цветовете като Cariberry например са доста наситени, а други са по-прозрачни, каквито аз принципно предпочитам. Явно въпрос на късмет какво ще ти се падне. Не са кой знае колко трайни, но пък нищо не ви пречи периодично да си вадите тубичката от джоба за освежаване :)


За съжаление дистрибуция официална у нас няма, затова за да се сдобиете с такъв гланц (освен ако най-добрата ви приятелка не живее в Щатите :)) ще трябва да си го поръчате по интернет. Обикновено са на промоция и ако си купиш няколко ти излизат по 5 долара. Аз съм ползвала Coconut craze, Bubble it up - от който ми става лошо, понеже е адски сладък и лепкав и мирише на ягодова дъвка и Slice of Heaven - персоналният ми фаворит, който е с по-лека консистенция и много приятно перлено-прозрачно покритие.


Накрая да ви разкажа историята на Victoria's secret, която ми е много любима. Веднъж един мъж искал да подари на съпругата си бельо, но му било адски неудобно да обикаля по магазините. И така както стоял и мислил как да си реши дилемата му хрумнало да направи онлайн магазин за бельо, за да може на мъжете да им не се налага да се червят от срам. Незная дали историята е истинска, но звучи добре....така, че бъдете на щрек кога гениалността ще ви осени с идея за милиони !!!!

No comments :

Post a Comment