Monday, December 23, 2013

Chanel podwer blush

Винаги съм бягала от розовите и особено далеч от червените ружове. Признавам само сивкавокафявото, с което може да се контурират скулите. Обаче този руж на Шанел - това прекрасно червено уби всичките ми съпротивителни сили.


От известно време го наблюдавам и му се възхищавам. И в крайна сметка понякога си казвам - работиш толкова много, не е ли редно да си даваш малки награди? В един такъв импулсивен момент преди няколко дни посегнах към този толкова адмириран цвят. Реших, че ако някога ще си купя червен руж, то няма по-подходяш момент за това от Коледа.


Ако трябва да съм честна на моменти съжалявам за тази импулсивна покупка, защото си беше чиста проба гевезлък от моя страна. Можех да си купя нещо, далеч по-практично и носимо.






След като си го купих прочетох в интернет, че за разлика от повечето конвенционални цветове, ползвани за руж, червеният цвят е единственият, който се съдържа като тон в естествения цвят на кожата. Не ми подейства успокояващо и този факт :)
Първата ми проба на този руж, беше истинско фиаско. Без да преценя ултрапигментацията му го нанесох доста на богато. Отражението в огледалото беше на матрьошка. При все, че аз съм със сравнително матов тен този руж се откроява супер силно.
Все пак някак си трябваше да се сработим. Експериментирайки стигнах до някакъв вариант да направя ружа използваем. Трябва много лека ръка и голяма пухкава четка. Аз лично го нанасям върху стандартния ми кафяв руж/бронзант както казах мнооооого леко. След което започвам да го блендвам с четката докато не се слее с долния пласт и не станат един хомогенен цвят с червеникави отблясъци.
Иначе както отбелязах в началото ружът е прекрасен малиново-червен цвят със златисти отблясъци. Има много лек сатенен завършек и дребни блестящи частици.


Текстурата естествено е мека и лесно разнасяща се. Все пак говорим за Шанел. Пигметнацията е супер силна. Цветът е 79 Rouge, от редовната колекция. Четката е напълно неизползваема за целта й, но аз пък открих друго приложение - с нея идеално успявам да преливам цветовете не сенките ми.


И така - какъв извод можем да извадим? Никога не си купувайте руж в цвят, който знаете, че не ви отива. Ако все пак и вие като мен не трудно устоявате на подобни изкушения не се отказвайте, докато не намерите подходящото му приложение. Аз например дори и на устните си го сложих и честно казано съм изключително доволна от резултата - и като цвят, и като трайност. Малко руж смесен със сенките също придава приятен акцент към грима, особено на зеленооките котки ;).

No comments :

Post a Comment