Saturday, February 8, 2014

Clinique 7 Day Scrub Cream

Този ексфолиант на Клиник за разлика от другия подобен продукт на марката има по-фини частици и е подходящ за ежедневна употреба. Не случайно това е упоменато в името му - 7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula. Другият се препоръчва да се употребява на около 3-4 дни.



Изключително съм доволна от този продукт по няколко причини:
  • не изсушава кожата ми
  • почиства
  • премахва чудесно мъртвите клетки и не оставя нищо по кожата след себе си, освен гладка кожа
  • полира лицето и така заглажда фините бръчки

Наистина ексфолиращите частици са много фини, като в същото време не ти се изплъзват между пръстите докато почистваш. Те кротко почиват в мек воал от кремообразна текстура, която омекотвява допира им с кожата.


Когато погледнеш състава на продукта може да ти се завие свят от изброената химия, но някъде там съзираш едно успокояващо кокосово масло.  Всъщност май не ме интересуват останалите съставки, толкова много съм доволна от този ексфолиант.



Както знаете кокосовото масло е силно подхранващо, така че ще усетите съъъъъъвсем лек мазен филм по лицето, който попива буквално за секунди. Кожата става супер мека, еластична и чиста.
Най-любимото ми действие на 7 Day Scrub Cream е ефектът на полираната кожа. Честно, няма по приятно усещане от сутрешното поставяне на фон дьо тен върху току що ексфолирано лице. Кожата е сатенено гладка, няма абсолютно никакви неравности по нея. Частиците са наистина достатъчно фини за да не навредят по никакъв начин на здравата кожа и да я раздразнят допълнително. 


 
Случвало ми се е да ексфолирам и по два пъти - сутрин и вечер и никога не съм получавала прежулване или нещо подобно. Ползва се върху чисто лице, тоест не очаквайте да ви свали грима. Пробвала съм - справя се на около 90 %, но трябва да се има предвид, че не се ползва в околоочната зона.



Това ми е втората тубичка от Clinique 7 Day Scrub Cream, така че смея да твърдя, че впечатленията ми са доста солидни.
Единственият неприятен момент, че ексфолианта не е за всеки джоб с цена от 58 лева за 100 мл. продукт. И все пак е инвестиция, която ще ви се отплати добре.

No comments :

Post a Comment