Sunday, August 26, 2012

Твърд шампоан с кокос от LUSH

Ще се опитам да говоря безпристрастно за тази благодат за косата. Въпреки добре познатото ми пристрастяване към продуктите на LUSH. Tова е твърд шампоан, който е под формата на сапун, но реално качествата са му същите, че дори и по-големи.

TRICHOMANIA BY LUSH
 Носи името ТRICHOMANIA и в него доминира кокосовото масло, което по моя преценка е над 70%. И може да се сбогуваме с твърдата и суха коса. Още първия път, в който се измих с ароматното блокче усетих как върху косата ми остана истинското кокосово масло, което буквално ще я нахрани. Като цяло от известно време насам открих невероятният ефект, който кокоса има върху къдравата и чуплива коса. Въпреки, че не съм голяма почитателка на аромата му, трябва да призная, че откакто притежавам Trichomania къпането се превърна в невероятно удоволствие. Ако се чудите как става нанасянето вариантите са 2 - или разтърквате върху ръцете докато стане пяна, или директно търкате косата със самото блокче. За мен вторият вариант е много по-удачен, защото консистенцията на самия шампоан е доста гъста и богата на кокосово масло, дори когато разчупите блокчето ще видите порестата структура.


С две думи - истински разкош за коса, който ухае божествено и  възстановява невероятно. Поне такова е мнението на моите къдрици :) Освен всичко друго, когато се мия с този шампоан имам усещането, че някой е разчупил дузина кокосови орехи, дълго време е разбивал млякото им докато стане на масло, след което аз го слагам на косата си. 

 По описанието, което са дали от LUSH, това е техният най-хидратиращ шампоан, за коса, която е загубила "влагата си". Ако косата ви е мазна мисля, че това няма да е вашия продукт. Сега съм дала малко от лъш-чето на една приятелка с права коса, но с изтощени краища и се разбрахме да го слага само на сухите зони. Да видим какъв ще е ефекта...

 В магазина шампоана се продава на грамаж, като моите 125 гр. ми излязоха 15 лева.






Добре похарчени пари :)







1 comment :

  1. Съвсем скоро ревю и от мен :) до 2-3 дни ще ми се наложи да си измия косичката и ще има отзиви :)

    ReplyDelete