Monday, August 27, 2012

Juicy tube

Това е история за една стара любов! Наскоро майка ми се похвали със сет на Ланком, който й бяха подарили. Сред тях съзрях една любима тубичка :) И нетърпеливо я отворих.....и последва пълно блаженство, божествен нектар се разнесе по устните ми. Това е най-добрият гланц на света, честно! Сред кратко настояване от мама тя бързо смени притежателя си и удобно се настани в козметичната ми чантичка. № 22 пъпеш ммм...



Защо смятам, че това е най-добрия гланц - от него почти изцяло е елиминиран аромата на химия и е заменен с приятен плодов вкус. Разстила се перфектно,  по моите критерии е доста траен, има голям блясък. Изобщо 100% удоволствие, което те кара да си слагаш отново и отново от сладката, плодова тубичка. Цветът му не е особено наситен, стои по-скоро прозрачен, но с лек телесен оттенък. 
 Както споменах по-нагоре с този гланц имаме дълга дружба - първият си Juicy tube купих преди сигурно 10-на години - прекрасен цвят и вкус на манго. И ако щете вярвайте, но все още имам от него и за цялото това време не е мръднал като качество, все едно сутринта съм отворила тубичката. Периодично през годините си слагам по-малко за да видя дали се е развалил, но не... Все пак след това си го трия за всеки случай...10-на  години е доста време за да рискувам. Изобщо Ланком си е класика в жанра, често пренебрегвана от любителите на по-високия клас козметика. По спомен цената му е някъде около 38-40 лв.


И така от известно време устните ми с в дълбока любовна афера с Juicy tube :)

2 comments :

  1. След ревюто ти гланца затвърди позициите си в уишлиста ми. Иначе и аз много харесвам Ланком:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Пожелавам ти скоро да излезе от листата на желанията и да се намърда върху устните ти :)

      Delete