Sunday, November 17, 2013

L'Occitane Almond Shower Oil

Безвъзвратно съм влюбена в това душ олио на L'Occitane! Често съм споделяла за сухата кожа на тялото ми и това е поредният елексир за нея.




Честно казано този душ гел си го купих за да утоля непреодолимия ми глад към Маслото за тяло от серията с бадемово мляко. Преди време ми дадоха няколко семпъла от него в магазина на L'Occitane и аромата на амарето ме омагьоса. Маслото обаче по спомени надхвърля 80 лева и реших, че няма как да дам толкова пари за едно "лосионче" :)
И така срещу "скромните" 30 и няколко лева един чудесен ден реших, че олиото за душ може да утоли необходимостта ми от този аромат. Мирише на сладък бадем и нещо мнооого чистичко.



Много ме изненада обаче трансформацията на консистенцията - както виждате в самото шишенце е в течно състояние-нещо като гел- олио. Когато сипеш върху мокра ръка то става бяло и с нещо като мнооого далечно усещане за лека пяна. Когато обаче го втриеш в кожата се превръща в мляко :)

Мога да кажа с ръка на сърцето, че хидратира кожата ми идеално. Душ-олиото е подходящо а всекидневна употреба, при това с радост открих, че това е най-бавно свършващото ми измиващо средство. Наистина съвсем малко количество е достатъчно за се обтриеш отвсякъде с бадемово мляко.



Оценка за хидратиация 6+
Оценка за аромат и трайност 6+

Напоследък се улавям, че все по-често се отбивам в магазина на L'Occitane. Набелязала съм си няколко интересни неща. Серията с бадемово мляко има и други интересни продукти, които може да разгледате тук.

Харесвате ли продуктите на L'Occitane и от кои сте най-доволни?

1 comment :

  1. Напълно съм съгласна! Мирисът е БОЖЕСТВЕН! На всичкото отгоре работи! :) Аз успях да се сдобия с Almond Milk Concentrate само за 47лв. Мисля, че е доста изгодно! В линка съм описала от къде и как: http://chebisheva.blogspot.com/2013/09/loccitane-almond-milk-concentrate.html

    ReplyDelete