Thursday, April 10, 2014

Body Butter I love Raspberry & Blackberry





    Лежа си напълно отпусната след душ, потънала в ароматен облак от малини и къпини. Опитвам се да не се самоканибализирам! След като едва го опазих от няколко колежки с мераци да го изядат, сега самата аз едва се възпирам! 





Тази розова смес, приличаща на сладоледен мус, достигнал идеалната консистенция да бъден изяден. Сякаш някой току що го е забъркал със сочни горски плодове и сметана. Пухкав, розов, ароматен...и уви става само за мазане.


  Масло за тяло. Не мога да кажа, че след намазването ухаеш цял ден на горски плод, но със сигурност два часа след нанасяне трябва да се пазиш от гладни хора. Разнася се много лесно, попива бързо и прави кожата мека и гладка не по-зле от което и друго масло за тяло. Фундаменталната разлика обаче е в консистенцията и аромата. А, и както сега съм на розова вълна...мисля, че това е моето мазило тази пролет. Кутията е доста голяма, струва ми се че едва ли някога ще успея да я изразходя. До сега никога не съм свършвала изцяло някое мазило. Съветвам ви ако ползвате козметика в такива кутии никога да не бъркате с пръстче в нея. 


 По-добре вземете шпатулка, останала от някой деплатоар или просто клечката от сладоледа ви (повод да си купите един :) Иначе рискувате да си напълните кремчето с бацили. Аз дори и в крема ми за лице си бъркам с шпатулка. И така - маслото за тяло с горски плодове е на крайно достъпна цена от между 12-15 лв. по спомени. 
Продуктът ми бе предоставен безплатно за тестване, но това не прави мнението ми за него платено. С удоволствие ще си закупя и от другите аромати, ако и те ми се сторят тъй примамващи. Мнението ми е базирано на три дни употреба - зная не е много, но бързах да напиша какво мисля, защото вече няколко човека в работата нетърпеливо ме попитаха 'Е, как е?'
 Благодаря за доверието! Една малинова и една къпинова целувка :)

No comments :

Post a Comment