Monday, March 24, 2014

Седмицата на въпросите


Здравейте скъпи читатели. Тъй като все по-често получавам въпроси, свързани с различни обстоятелства и факти от моя живот реших да ви разкажа повече за себе си. Така ще имате възможност да ме опознаете или поне онези от вас, които се интересуват от моята скромна особа :)
До края на седмицата всеки може да ме попита каквото си пожелае, независимо дали въпросите са свързани с козметика и грим, моя живот и личност, професия, философските ми възгледи и изобщо всичко останало, което ви интересува от или за мен. Отговорите ще публикувам в нарочна публикация. Въпросите си може да задавате като коментари тук, да ми ги пращате по мейла или на фейсбук страницата на Lemon Bее Blog, а онези, които не искат питат публично винаги могат да ми изпратят и съобщение във ФБ. За мен това ще бъде голямо предизвикателство, тъй като в живота ме постави в ситуацията да питам, а не да отговарям :)

No comments :

Post a Comment