Sunday, March 23, 2014

Бонус публикация - Double wear Stay - in - Place Flawless Wear Concealer

    По принцип не бих направила ревю на този коректор, тъй като не е нещо необичайно. Реших обаче да ви разкажа и за него, тъй като е от същата серия като двата фон дьо тена на Estee Lauder - тук

 
Това е един безкрайно покривен коректор, направен специално за прикриване на тъмни кръгове под и над очите. Както ще се убедите и от снимките консистенцията е много гъста, но за съжаление е и много суха. 


 Още в магазина ме посъветваха за по -лесно нанасяне да го смесвам със серума им за под очи или с околоочния ми крем. На мен обаче така не ми се получава добре. Затова преди нанасяне зоната под очите трябва да е мноого добре хидратирана. Иначе съм доволна от коректора, определено ми действа добре. Харесва ми крайния му ефект - прикрива ми много добре умората и възрастта под очите :)


  И той обаче си изисква внимателно и прецизно блендване за да го слеете с тена на лицето иначе гледка може да е страшна :)

No comments :

Post a Comment