Wednesday, October 28, 2015

Baby Glow by Gueralin

Baby Glow са метеорити в тубичка. Прословутите перли за озаряване в течен вариант.


По спомени Герлен лансираха този продукт в началото на тази година, а аз го имах през март, съдейки по мартеничката на ръката ми. Казвам имах, защото това беше един от най-неикономичните продукти, които съм ползвала. Може би му видях сметката за около 3 седмици.


Baby Glow може да се ползва и като база за фон дьо тен, така и смесен с фон дьо тена, а и като самостоятелен тониращ продукт. Не бих го нарекла ФДТ, защото покритието му не е достатъчно за да замести фон дьо тена, когато той е необходим. Може би при мен това беше грешката - ползвах го с наслагване, за да постигна задоволително покритие. А, може би ако просто го бях смесвала с ежедневния си ФДТ щеше да оцелее по - дълго.


Какъв е ефектът на течните меторити? Както се разбира и от името, те трябва да придават приятно сияние на лицето. Нещо, с което се справят чудесно. Нали не очакваме друго от Герлен ?! :) По описание цитирам - "Кожата изглежда отпочинала, загладена и възстановена - красива и свежа като бебешко лице."


Baby Glow е в три нюанса, като аз си взех средния. Ако бях го взела лятото, определено щях да съм по-доволна, защото цвета ми дойде тъмен за зимния тен, както и доста оранжев. Мисля, че предпочитам нюансите да са с малко по - убит подтон.




Продуктът се наслагва малко трудно върху суха кожа, затова си иска добра хидратация, но веднъж нанесен върху лицето се разтопява и нещата стават ок.
Не матира, но иначе се задържа добре върху кожата. Придава наистина много приятен глоу воал. 
Цената беше около 100 лева за 30 мл.
Разбира се ухае силно на типичния за Метеоритите аромат на виолетки.
Харесва ми като формула, но ако не променят цветовета гама не бих си го взела отново.

No comments :

Post a Comment