Saturday, October 24, 2015

Любимите ми неща тази есен

Отново е есен! Обичам топлото слънце, обичам контраста на златно-червените листа на фона на синьото небе. Обичам да ми мирише на шума. Обичам тупкането по земята на пропуканите бодливи обвивки, от които се подават млади кестени. Обичам ябълките, обичам крушите. Разхождайки се с пухкав шал върху раменете, усещам как парфюмите на жените стават по-тежки, а ноктите им са пременени в цвят на бургундско вино.

Любимо място - Паркът на Военната Академия. Тихо, спокойно, красиво ...Има и за четене.


Любимо заведение - "Tеа" е моето място. Незная защо, но повече от всякога там ми е най-уютно. А, и е два етажа под вкъщи...


Любим аромат - Канела! Стане ли есенно-зимно време обичам да ми мирише на канела.



Любим вкус - Солен карамел мммммм


Любимо губене на време - Гледайки различни декорации в Pinterest, които никога няма да осъществя.
 




Любим филм - "Обратен гард". Филмът, който ме развълнува най-силно през последните месеци.


Любим актьор - Тази есен определено Брадли Купър е моят любимец. Да, за онзи пич със сините очи става дума. Гледайте го в "Повелителят на кухнята".


Любима покупка - меките ми розови чорапки от DM за 6 лева.



Любима книга - "Мълчаливата съпруга" от А. А. Харисън.  Обичам трилърите, които са предизвикани от изневяра. Както в киното, така и в литературата.


Любима напитка - Безалкохолен ябълков сайдер на Хармоника.




А, на вас какво ви е любимо тази есен?! :)

No comments :

Post a Comment