Monday, September 16, 2013

Моята музика през лятото на 2013

Малко необичаен пост. Но, музиката ми е дори по-голяма страст и от козметиката. И изпитвам нужда да споделям и музика. Всеки, който ме познава (а, сега и тези, които ме познават само виртуално) знаят, че имам ужасния навик да пея всичко, което слушам. Дори там където текста ми се губи минавам на тананана.., но истината е, че зная почти на 100% текстовете на песните, които ми харесват. А, "ми харесват" е широко понятие за мен, тъй като единствените неща, които не слушам са метъл, хард рок и всякакви други подобия на музика, включващи некоординирана експлоатация на струните и упражнения на пискливи гласове върху нервната ми система. И разни депресантски изпълнения а ла Ейми Уайнхаус също не харесвам, както и не си падам по съврменния бг поп.

сн. Интернет


Последните 2 години честно казано, нямаше много нови песни, които да успеят да ме завладеят. Това лято обаче се появиха няколко хитчета, които успяха да ми влязат под кожата. И сега с удоволствие ще ви ги споделя. Леки, небрежни, но много те вдигат - точно така си представям лятната музика.
Няма да започвам отзад, директно ви бия с хит номер едно - Get Lucky на Дафт Пънк и Фарел Уилямс. Първите хорица с каските винаги са ми били твърде странни, но Фарел Уилямс - известен R'n'B продуцент, певец, автор на хитове и прочие ми е страшна слабост. Той е от онези мултиталантливи създания, на чиито песни бих посветила и отделна тема. Предполагам песента сте я слушали и вие това лято :)
I was up all night to get lucky и ми върза :)P

Daft Punk- Get Lucky ft. Pharrell Williams




Винаги съм твърдяла, че не съм голям почитател на румънските хитове, но май тази лятна класация ще докаже обратното. Второто място напълно заслужено държи едно момиче с перфектна очна линия :) Антония от братска Румъния пее за Марабу-то, но не за онази шаренца птица. В песента Марабу е някакво място, на което лирическата героиня очевидно си е изкарала много гот и си има готини спомени от там. Песента е секси, Антония е секси и се е получило много яко... с френско Р !

Antonia - Marabou




Tретото място отново се държи от румънска песен - някой си Адриан. И той е направил доста секси хит-че :) Тук няма да сложа оригиналния клип, защото не искам да бъда докладвана. Обезателно обаче не си спестявайте да го гледате, сниман е някъде из прословутите заведения от веригата Ники Бийч, където стават най-големите летни партита.

Adrian Sina ft Sandra N - Boracay




На четвърто място пак се подвизава моя любимец Pharrell Williams, като тук е в комбинация с Robin Thicke където заедно пеят:
...Yeah, I had a bitch, but she ain't bad as you
So hit me up when you passing through
I'll give you something big enough to tear your ass in two  :)

Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrell




Следващата песен попада в класацията, само поради факта, че има фрагменти от нещо, което според някои си е нашенска чалга, според други някакви други ориенталски ритми. До колкото аз разбрах необичайните за американската музика ритми са на  Balkan Beat Box, които били евреи. Иначе Джейсън Деруло не ми е нищо особено. И все пак чуйте с очи

Jason Derulo - "Talk Dirty" feat. 2 Chainz



Малко попрехвърлям Топ Пет-ицата, за да я направя пълна шестица :) Накрая само защото е от миналото лято ще ви зарадвам с Инна пак от РУмъния, която пее за Иннндия..??!! Примерно .... Както и да е песента е супер, а аз едва това лято открих колко много, много ми харесва

INNA feat Play & Win - INNdiA 

 

 


No comments :

Post a Comment