Sunday, September 1, 2013

30 факта за мен

Почти ежедневно ям шопска салата. Ако се случи да пропусна ден или реша, че ми е омръзнало, после нямам търпение отново да усетя вкуса й :)

На 34 години съм, въпреки, че лицето ми има някак си детско излъчване все още.

Ако ми вземат цялата козметика и трябва да избера само един продукт, който да ми остане това със сигурност ще бъде бронзиращ руж/пудра. Няма значение, дали си бяла или смугла, дали си имала тежка вечер или кофти ден, едно бързо минаване с четката по лицето веднага създава впечатлението за добро настроение като след слънчева целувка.

Живея сама от 18 годишна.

За пръв път попаднах в телевизионно студио, когато бях на около 8 години. От тогава не съм искала друго, освен да работя в телевизия.

И до ден днешен съучениците ми са ми най-близките приятели, въпреки че завършихме миналия век.

Преди да прибера котката ми Ози ненеавиждах котките.

Въпреки, че се гримирам много отдавна, все още не мога да си слагам очна линия. Единственият начин, по който ми се получава горе-долу е с писалка. При това след като съм си сложила вече спирала на миглите. Всички други варианти не работят при мен.


Не обичам да ставам рано, но и спрях да спя до късно. Просто защото осъзнах, че дори и в почивните си дни мога да правя много по-забавни неща от спането.

Предпочитам да ми е студено, отколкото да ми е горещо.

Когато не съм на работа не изпитвам нужда да пия кафе.

Въпреки многото ми гримове и всички пари, които харча за тях така и никога не ги подредих и държа всичко в пълен безпорядък.

Обичам да гледам филми за духове, въпреки че изпитвам панически ужас от паранормални явления и не мога да слушам как на някой му се е случило нещо подобно... бъхххххххх

Не обичам кисело мляко, но обичам таратор.

Не мога да гледам европейско кино, с изключение на филмите на Жан Жак Ано.

Вбесявам се като чуя някой да нарича Ив Сен Лоран Уай Ес Ел. Това по дяволите е най-гениалният дизайнер измежду всички останали, не може да бъде само някакво трибуквие в устите на хората!!!

Имам книжка, но не шофирам, защото смятам, че нямам рефлекси за шофьор.

Не мога да гледам цветя. Колкото пъти съм пробвала и въпреки поливането растенията около мен са обречени на гибел.

За мен времето е адски ценно, но животът ме обгради с хора, които не умеят да ценят чуждото време. За приятелките ми например закъснения от порядъка на час, два, три, четири.... са си напълно в реда на нещата.

Понятието ми за красива жена е Ева Мендес, а за мъж Пиърс Броснан.

Не мога да слушам съвременна българска поп музика.

Изпадам в ужас, ако ноктите ми не са наред.

Като чуя позната мелодя моментално започвам да пея.

Не обичам хората, които не ме обичат.

Трудно се разделям с празните кутийките от използваната козметика. Пазя си ги поне няколко месеца, защото все си мисля, че мога да ги използвам за нещо друго.

Завършила съм художествено училище, но не мога да рисувам. Не е ясно как точно успях да завърша :)

Вярвам в прераждането, както и че по някакъв начин съм била свързана в предишни животи с близките ми хора.  Просто душите ни се търсят и се намират.

Като по-малка не носех поли. Сега не нося панталони.

Имам силна склонност да хиперболизирам нещата.

Не обичам да нося слъчеви очила, страшно ми пречат.











2 comments :

  1. Искрено се смях на това за миналия век хаха, просто след няколко секунди осъзнах, че наистина е било миналия век и избухнах :DD

    ReplyDelete
  2. Ти си на 34?! Не го вярвам!Не ти давам повече от 24 :))

    ReplyDelete