Saturday, September 7, 2013

...и ELSEVE в косите

    Здравейте, днес ще ви разкажа за най-любимите ми маски за коса - тези от непрофесионалната серия на Lóreal Elseve. Сигурна съм, че сте ги срещали навсякъде - в аптеките, в дрогериите, дори в магазините за хранителни стоки.
 

Тъй като косата ми е изключително капризна откъм грижи, повярвайте ми ползвала съм почти всичко, което може да се закупи. Твърдо съм против професионалните серии, тъй като те са силно коцентрирани и са ок да ти ги сложат веднъж в месеца, когато си освежаваш боята, но за постоянна употреба - не, благодаря!
Косата ми е къдрава, съответно доста суха и трудна за разресване. Постоянното боядисване, сушене, игри с машата и прочие допълнително я изсушават. Само тези маски се оказаха моето спасение и няма друг продукт, който да има такова вълшебно въздействие над косата ми.


Както е видно, в момента ползвам тези две маски, като лилавата направо си е свършила :)
Но, цялата серия е достатчно богата, за да намерите най-доброто според нуждите на вашата коса. Има с арганово масло, за боядисана коса, за повече блясък и тн. и тн. 

         Re-Nutrition е личният ми фаворит и любим на косата ми. Ползвам го много отдавна. Преди беше в изцяло жълто-оранжева кутийка, но преди няколко години ре-брандираха серията.


Виждали ли сте жаден алкохолик как обръща първата мастика? Ето така "изпива" на екс косата ми тази маска. В основата й е пчелното млечице или по-известно в западния свят като желе роял. Повече за този пчелен елексир и как L'oreal го влага в продуктите си може да видите тук
Обичам маските,които са с тежка текстура, защото другото си е просто някакъв майтап за коси като моята. Re-Nutrition има точно такава текстура, която мога да определя като домашен яйчено-ванилов крем. На такова ми и мирише :)


Върху опаковката пише: Концентрат от подхранващ крем с пчелно млечице и Омега 6, който подхранва в дълбочина, благодарение на богатата си топяща текстура. 48 часа интензивно подхранване срещу изсушаване. С чиста съвест заставам зад всяко твърдение тук.

Другата маска е Тotal Repair Extreme, която се води за изключително увредена и суха коса. Регенериращото й въздействие върху косата идва от основната съставка - млечна киселина или LAK 1000. Също така има ceramides, което не съм много сигурна как е редно да се произнесе на родния ни език. Това са восъчни молекули, които стимулират организма ни да произвежда повече липиди...но, честно казано започвам да навлизам в непознати за мен води, затова спирам с тълкуванията. Както и да е, забелязала съм че серамидите се отразяват много добре на косата ми, срещала съм ги и в други продукти.


И така да обобщим: страхотни и истински подхранващи маски, които правят косата мека, жива и ухаеща хубаво за дълго време. Количеството е 300 гр. за цена от около 11 лева, което си е просто евтино за качеството, което се предлага. Не искам да прехвалвам твърде много тези маски, но май ми харесват толкова, че точно това се получи. Както споменах гамата им е доста широка, към всеки вид има има други продукти - шампоани, балсами, серуми и всякакви глезотии за красиви гриви. Аз лично смятам да дам шанс и на шампоаните в най-скоро време :)
Ще ми е прятно да чуя и вашето мнение, ако сте ползвали някои от продуктите на Lóreal Elseve...

1 comment :