Sunday, September 1, 2013

Rock Star или розовата звезда на LUSH

Да, аз съм пристрастена към LUSH и не искам да се лекувам! Не бях ходила сигурно 2 месеца и още с наближаването на магазина обонянието ми усети онзи сладък аромат. Незная дали е умишлено, но сапунът Рок Стар винаги е най-близо до входа на магазина и се носи на "розови" облаци. Всъщност от всички сапуни на LUSH точно той е този, който винаги ще свързвам с марката. Някак си емблематичен ми е...


Веднага след като се прибрах се изкъпах с него и просто нямах търпение да ви разкажа. По описание се твърди, че има свръхконцетрация на ванилов екстракт. Моето обоняние обаче го разпознава като ягодова дъвка и захарен памук и далечна ванилия само за разкош. Иначе вътре за овлажняване има кокосово масло и масло от рапица, което лично аз за пръв път срещам в козметичен продукт, или поне до сега не съм обръщала внимание да фигурира някъде. Тъй като сапуните на LUSH се на големи калъпи и обикновено не режат по-малко от 100 грама винаги съм срещала известно неудобство при къпането. А, и така свършват по-бързо. В един блог обаче видях една мацка с гениална идея - разрязва на части продуктите на LUSH и така те стават много по-функционални. Набързо си "откраднах" тази малка хитринка :)



Очаквах да ми е трудно, затова и сложих дъска, но се оказа, че се реже по-лесно и от масло. В банята сложих малко парченце, а останалите затворих в стара кутия от гел.



Наистина ужасно много ми харесва как мирише този сапун. Да не говорим за цвета му, защото според мен при повечето жени генетично е заложена любовта към розовото. Иначе си измива като нормален сапун, не бих казала, че има някакво особено овлажняване. Силата му е преди всичко в уханието. Докато се къпех тази вечер си мислих колко хубав подарък може да е този сапун. И понеже зная за няколко симпатични момчета, които редовно хвърлят по едно око на блога, ще си позволя да ги посъветвам ако някога искат да направят приятна изненада на жена/приятелка без повод, но не разполагат с много пари просто да заложат на Рок Стар. Не вярвам да има жена на този свят, която да не хареса този сапун. Ако не - да я заведем на преглед да видим какво не й е наред :) Току виж пък те покани да се изкъпете заедно ;0)
Цената е 13 лева за 165 гр. розово удоволствие.


No comments :

Post a Comment