Monday, September 16, 2013

Тампони за почистване на грим ALMAY

Това е един много приятен продукт за лесно отстраняване на грим, особено ако като мен сте почитатели на водоустойчивите спирали.


За съжаление не съм го срещала на нашия пазар. Марката е американска и до колкото й видях в сайта, предлага декоративна и бяла козметика от не особено висок клас. На мен тези тампончета са ми подарък. Тук е момента да благодаря на най-добрите ми приятелки Ива и Дрина, които постоянно ме радват с разни глезотийки, които не могат да бъдат намерени по нашите географски ширини. Марката ALMAY пише, че е Номер 1 в САЩ, но в щатите ми е направило впечатление, че е масова практика брандовете да се самопровъзгласяват гръмко за водачи на челните позиции.


Честно казано винаги съм избягвала подобни тампончета за сваляне на грим и ако тези не ми бяха подарени едва ли някога щях да посегна към подобен продукт. Мога да кажа, че е било голяма грешка, защото са страшно удобни - помислете колко движения извършвате докато си извадите памучно тампонче, да отворите почистващото мляко, да сложите подходящото количество, да затворите шишенцето....и тн. Пред възможноста само да отвориш кутийката и да си извадиш едно готово тампонче. Перфектно за мързеланки :)


Сега да минем по същество. Тампончетата са щедро импрегнирани с мазна консистенция, като в описанието пише, че това са три основни съставки - алое вера, краставица и зелен чай.




Тази комбинация се оказва безпощадна към всякакъв грим, дори и към най-най-упоритата водоустойчива спирала.


Тампончетата са без аромат и хипоалергенни и на финала на кутийката с 80 броя мога да кажа, че при използването им не съм имала дори и помен от някакво раздразнение на очите. Вече споменах, че са много напоени, но не с течност, а с мазна консистенция. След свалянето на грима оставят много упорит мазен филм, който няма как да бъде махнат. Затова и ограничих използването им само вечер преди лягане. Пробвах след използването им да попивам леко с хартиена носна кърпичка и имаше резултат, но не се премахва на 100%. Както и да е, аз лично се примирих с мазното и прецених, че подхранва добре миглите и цялата околоочна зона.
Така че ако обитавате презокеанските ширини или ги посетите по някакъв повод или срещнете другаде ALMAY - пробвайте.
Най-неприятната част е, че тези тампончета съдържат минерално олио и парабени, което може да откаже някой от използването им. Аз лично не съм вманиачена на тема избягването им, така че ще помоля да ми донесат още една кутийка :)
Успешна седмица от мен!!!

No comments :

Post a Comment