Saturday, September 28, 2013

Сапун за лице L'occitane Shea Butter Ultra Rich Face Soap

Реших да ви разкажа за този сапун, понеже както е добре известно много малко жени избират да почистват лицето си със сапун. Аз категорично не го правя от години, а в последната година след като чувствителността на лицето ми се изостри драстично, изключително много внимавам с какво си почиствам кожата. Когато обаче видях този сапун в магазина на L'occitane, специално предназначен за измиване на лицето, реших да му се доверя.



Най-вече заради наличието на 8% масло от ший. А, и честно казано малко започнаха да ми омръзват течните препарати за почистване на лицето. Тези на LUSH, които аз наричам "глини" са страхотни, но не премахват грима, тоест не са достатъчни за измиване до чисто. Каквото и да си говорим, по-чисто усещане от това на сапуна няма. И така, ето ме грабнала това калъпче на L'occitane, на което съм заложила големи надежди.


 Както виждате сапунът е доста солиден, а количеството му е 100 грама.


Първото и най-голямо препятсвие пред този сапун - естествено да не изсушава кожата, какъвто е ефектът върху лицето от обикновения сапун. Тестът при моята суха кожа бе повече от успешен. Пяната е много мека и кремообразна, а лицето ми изобщо не се усеща опънато. В същото време на 100% премахна грим, себум и всичко останало, което трябваше да бъде отмито. Измислили са го хората :) Кожата ми стана чиста и мека, но не бих казала хидратирана. Но, не съм и го очаквала, за мен е напълно достатъчно не я изсушава.
Много ми хареса също така, че вътре в кутията самият сапун бе опакован с целофан, което предполагам го е предпазвало от проникването на някакви излишни бактерии преди да попадне в моите ръце.
Колкото до аромата, не съм особено очарована. Както знаете козметиката на L'occitane се води доста натурална, тоест не се слагат никакви изкуствени оцветители и аромати. Сапунът мирише на ....сапун, леко като този за пране.
Последвалата съдба на сапуна бе доста варварска.


От известно време режа всички по-скъпи сапуни на по-малки части, за да не се топят излишно в банята. Идеята с подсушаването до следващото ползване не ми допада. Очаквах този сапун да не ми се опре толкова с оглед на маслото в него, но уви както виждате се раздроби адски неприятно. Вината си я поемам аз, предполагам хората не са го мислили за пестеливки като мен :)
Ще си купя ли пак този сапун? Със сигурност ще повторя, но този път ще видя дали в нашите магазини тук няма такъв с 20% масло от ший, понеже видях в сайта на L'occitane, че се предлага и такава версия.
Цената му беше 16 или 17 лева.






3 comments :

  1. Здравей! Да поспамя малко и аз :) Тагвам те за Versatile Blog Award

    ReplyDelete