Monday, August 12, 2013

Collistar хайлайтър за лице, очи и устни

Отдавна си бях харесала този хайлайтър на Collistar от едно ревю, но нямах никакво време да си го купя. Когато преди няколко седмици все пак успях да стигна до Блик с радост открих и че вече е намален, тъй като е от зимната им колекция.


Ще започна с това, че е много приятно красив :) Продуктът е с тройна функция - може да се нанася върху скули, очи и устни. Петте му кръга имат различни нюанси на розово, златно и бежово.



 По моите критерии не е силно пигментиран и за да се вижда трябва поне няколко пъти да се нанесе. Това е за скулите, при устните е достатъчно само веднъж. Лично на мен обаче този металически отблясък върху устните не ми отива. Ако "топвате" четката равномерно из целия хайлайтър финалът му е много млечно розово. Малко е трудно обаче да хванете повече от отделните цветове, защото кръговете са доста теснички.


Нанесен върху пудра е много трудно забележим и някак си тя го затапя. Лично на мен Здрачната пудра на Есенс ми върши по-добра работа в хайлайтването. Освен това тъкмо когато му се радвах попадна под критичния поглед на Womanberry, която отсече - има парабени и парафин. Аз набързо изхвърлих кутийката, за да не се подсещам за тях :) Като цяло не е най-любимият ми хайлайтър, но беше силно желан, затова ще си го ползвам чат-пат. Цената с намалението беше 41 лв.

2 comments :

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Красив е, не оставяй едните парабени да ти развалят удоволствието! :-)

    ReplyDelete