Saturday, August 10, 2013

Full of grace by LUSH

Искам да ви запозная с едно много приятно нещо - твърд серум за лице. Или както още говори името му - пълен с благодат.


Full of grace е пълен с какви ли не неща, които да възстановят и поддържат кожата на лицето ни мека и кадифено гладка. Не, не сериозно - само след едно намазаване през ноща това нещо прави чудеса до сутринта. Като най-важната му съставка са посочени пресни Портобелло гъби(надявам се преведено да не означава печурки:). Така за пръв път научих, че освен за храна, гъбите имат приложение и в козметиката, тъй като съдържат антиоксиданти и витамини Б и Ц. Другата съставка, която ми е много интересна на мен е Cupuacu Butter - някакво дърво от рода какаови, с огрооомни плодове. Неговият аромат на шоколад според моето обоняние доминира във Full of grace. Има още масла от мурумуру, органик бадем, рози, лайка - все неща, които го правят много подхранващ за кожата.Ето и още:


Аз лично имам серума за лице от май насам и ми е останало сигурно повече от половината. Ползвам го 2-3 пъти седмично, със сигурност не всяка нощ, защото сега през жегите е малко тежко. Но, зимата мисля, че кожата ми ще пие от този нектар по-често. Как се използва Full of grace - като всяко друго твърдо блокче на LUSH се задържа между ръцете за няколко секунди, докато сте стопли и започне да се топи. След което си намазвате лицето. Другият вариант естествено е директно да обтриете с него кожата, но така според мен ще похабите излишно много от продукта. Аз лично си го слагам навсякъде по лицето, без да се притеснявам за Т-зоната ми. Мирише бооооооожествено ммммм и прави сънищата ми по-благи, а кожата по-здрава.

1 comment :

  1. Ммммм, искам и аз ;)
    Звучи страхотно!

    ReplyDelete