Monday, August 19, 2013

Shine creator by Deborah


Ужасно харесвам червила, които са пигментирани като червило и в същото време имат лека текстура на балсам. Затова реших да ви покажа това червило, което е от колекцията Shine Creator на италианската марка Дебора. Ако мога да го опиша с няколко думи – това е нещо като силно пигментиран балсам за устни. Нанася се много лесно и се разнася приятно и като всяко по-мазно червило вероятността да излезете от контурите на устните е голяма :)



Чисто новите червила имат принт с логото на Deborah, но за съжалние сега след като стигнах до публикация на снимките видях, че съм снимала с фокус върху капачката. А, червилото ми вече съвсем не е ново.




Shine Creator има съвсем лек аромат. Не изсушава устните ни най-малко, дори според мен ги хидратира. Съдържа масло от нар, витамини Е и А, има и слънцезащитен фактор 15.
Моят цвят е 7-ца -приятно малиненорозовочервено, което при един слой (последната снимка от следващата серия) стои повече като гланц, а при повторно нанасяне като червило(сн.1 и 2). Харесвам този цвят, а и като цяло цветовете от тази гама ми отиват защото контрастират добре с очите ми.


 Колкото до гамата - някои марки могат да им завидят на богатството от цветове.

Трайността на Shine Creator  е доста относителна, но да речем, че без ядене и пиене издържа 2 часа. При консумация не мога да кажа нищо, защото аз „ям и пия“ червила ако ще и химически да са. Единственото, което мога да посоча като сериозен минус е, че явно има повече масла, които в топлото време се разтапят, затова внимавайте как вадите гилзата, защото лесно може да нараните червилото. Цената по памет беше +- 10-на лева.

1 comment :

  1. Ау,супер е!Любим нюанс :)
    Много си чаровна :)
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete