Saturday, August 24, 2013

Червило за по-бели зъби

Заглавието е малко подвеждащо, признавам, но в нашата гилдия заглавието продава. Всъщност червило, което ще избели зъбите ви няма, но има червила, които оптически ще ги направят да изглеждат по-светли.


 Често ме питат дали избелвам зъбите си, с каква паста се мия и тн., но честно аз съм върл противник на избелването и никога не съм си правила такова. Според мен белите зъби са си до ген - въпросът е да успееш да съхраниш перленият цвят за възможно най-дълго време. Познавам момичета (с по-бели от моите зъби), които в името на блестящата усмивка докато пушат цигари се опитват да поглъщат директно дима, пият кафе със сламка, отказали са червеното вино и всякакви такива щуротии и безумия. Далеч съм от мисълта да дадвам  дентални съвети, но ще ви разкажа как с подходящото червило може извадите на яве най-доброто от зъбите си. Говорим за здрави зъби, защото иначе единственото спасение е зъболекаря.
Teзи съвети се базират на личните ми впечатления върху самата мен, както и върху момичета, които нямат фрапиращо жълти зъби, но ми е правило впечатление как те изпъкват при някои определени нюанси. Попрочетох и малко съвети от професионални гримьори и ето какво се получи.
Личното ми мнение, потвърдило се и от останалите източници е, че колкото по-ярко е едно червило, толкова по-бели изглеждат зъбите. Наситено кървавочервено, плътно малиново, корал с розов подтон, вишнево, рубин, пурпур - това са цветовете, на които трябва да заложите. С две думи - червилата, които имат студен синьо-лилав подтон.

сн. drperrone.com

Синьото "улавя"жълтото в емайла, някак си успява да го неутрализира и създава илюзия за много по-искрящи зъби. Някои от нюд червилата също са подходящи, но не всички - лека праскова със студено-розов подтон или капучино със синкав оттенък също са добър вариант, но само ако са гланцови, а не матови. Като цяло глосовете и блясъка също спомагат усмивката ви да изглежда по-перлена.
Ако зъбите ви не са толкова бели, задължително избягвайте по-топлите пастелни тонове. Според мен млечно розов нюд, при това матов може дори фатално да подчертае нечий жълтеникав оттенък на усмивката.

сн. Интернет

И изобщо всички по-млечни цветове ми се струват страшно претенциозни, така че подхождайте с обострено внимание, особено ако нямате тен на лицето. Хората с по-оцветени зъби трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да избягват червила, които имат жълто-оранжев оттенък. Не слагайте доматеночервено, морковено, класически корал с оранжев подтон, кафяво и всякакви такива производни, особено матови. По мое мнение, когато в едно червило има блестящи частици или някакъв металик също се създава илюзия за по-бели зъби.
Не на последно място, но нещата много зависят и от тена на лицето ви, цвета на очите, а и самото червило, което ще сложите, дори и от светлината навън. Не забравяйте, че при всички правила има изключения :)

No comments :

Post a Comment